משלוח מנות - מסורת מקומית שכייף לשמר עם מתנות שימושיות גם לעובדים

כיף לשמר את מסורת משלוח המנות גם בקרב העובדים במקום העבודה. קראו על זה כאן. 

ערב פורים וכל העם מתרגש. הילדים חזרו למסגרות, ההורים יכולים לנשום לרווחה והשוק מתעורר חזרה לחיים יחד עם הטבע והנוף הישראלי שמתחיל עם פריחת האביב שמקדים השנה. סוף סוף חוזרים לחיים ולשגרה, בדיוק לקראת החג הכי משמח של השנה.

 

בשנה שעברה אמנם חווינו את חג הפורים כאירוע משמעותי שהגדיר מציאות והוסיף קיר לבנים נטוע היטב בסלילת הסגרים שבאו עלינו לרעה לאורך כל השנה החולפת, אבל השנה מסתמן עתיד ורוד יותר לפנינו ונראה כי יש מקום לחגיגה אמתית, גם אם זו נעשית עדיין תוך שמירה על כללי הזהירות מתנות לעובדים ומשלוחי מנות עדיין אפשר וכדאי בהחלט להעניק.

 

מנהג הענקת המתנות הוא מנהג עתיק יומין ומרכזי בחברה האנושית, למעשה, גם בטבע אפשר לראות מנחות בין בעלי חיים וגם עם חיות המחמד שלנו בבית אפשר לראות ביטוי נפלא של הענקת מתנות, אולי זה מרגיש פחות נפלא כשאנחנו רואים את הכלב או החתול סוחבים איתם מקק או ציפור נאנקת, אבל כמובן שזה נעשה כאות הוקרה ומחווה כבוד, מתנה שימושית שמעידה על נחיצותו של המביא אותה, מאהוב אחד לאהוב אחר. זה בדרך כל די דוחה ומלחיץ, אבל אי אפשר להישאר אדישים לחשיבות וערך המחווה.

 

כאלו הן מתנות, משלוחי מנות ומנחות שאנו מעניקים זה לזה, בין אם במסגרת משפחתית, חברתית, קהילתית ויישובית ועל אחת כמה וכמה כאשר יש יחסי היררכיה כמו למשל ביחסי עובד מעביד. אנחנו מכירים את זה היטב במקומות העבודה, אך זה ראוי, הולם ונכון גם ביחסים של נותני שירות דרך קבע, כמו האנשים שמעניקים לנו עזרה בבית באופן שוטף.

 

מתנות לעובדים- לא רק לצאת ידי חובה

 

למעשה מתנות ובפרט מתנות לעובדים היא הזדמנות אמיתית לתת ערך ממשי במקום שיש לכך צורך. אין לזה תחליף ולא סתם מדובר במסורת אנושית שנשמרת בכל חברה ובפרט אצלנו.

 

אף על פי שערכה של מתנה מצוי בעצם מהותה ובכך שמעניקים אותה, מתנה היא הזדמנות לתת ערך ממשי, ולכן מקובל להעניק במתנה דברים שיש בהם צורך, שימוש או רצון ספציפי- ידוע מראש. למען האמת, לא פשוט לקלוע לחשק ספציפי, ויחד עם זאת יש מגוון של דרכים להעניק מתנות עם ערך רב, ממשי ומיידי מבלי הצורך בהיכרות אינטימית עם נבכי נפשו של מקבלה.

 

גיפט קארד הוא דרך שימושית ופנטסטית להעניק מתנות לעובדים וגם לחברים ולמשפחה מבלי לשבור את הראש על מה בדיוק לבחור ובכל זאת להבטיח ערך מוסף מלא. גיפט קארד היא הזדמנות מאד לא מחייבת גם לנותן המתנה וגם למקבל שלה להנות מכל היתרונות הנפלאים של הענקה וקבלה של מתנה מבלי להתמודד עם הצורך למצוא מה להביא ומהצד השני להתאים את הרצונות למה שהתקבל, על ידי מקבלה.

 

גיפט קארד היא מחווה הרבה יותר אישית ומביעה אכפתיות והשקעה מלתת כסף שבדרך כלל גם מתבזבז, אבל היא מספיק מאפשרת כדי שהמקבל אותה יוכל לבחור בדיוק את מה שהוא או היא רוצה מבלי הצורך להגיע לחנות או להזמין שליח כדי לעשות החלפות.

 

לסיכום, גיפט קארד היא מתנה לעובדים, למשפחה ולחברים אותה ניתן להעניק למגוון של מקומות שונים ובכך לספק מתנה משגעת, מבלי לשבור את הראש תוך שמירת הערך המוסף.

 

תהנו ☺


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים