מקצועות חופשיים שכדאי לשקול לתושבי מושבים שרוצים להתפרנס בתור עצמאים

להתגורר במושב זה איכות חיים, אבל מה לגבי פרנסה? כיום ממש לא חייבים לעסוק בחקלאות, בעידן הרשתות החברתיות, שיחות הוועידה ושיחות הווידאו והזום למיניהם. הכירו כמה מקצועות חופשיים שכדאי לשקול. אל הדרכים להתפרנס בכבוד בלי לעזוב את המושב.

 

תיווך נדל"ן ושיווק נכסים

 

אם אתם מחפשים משרה גמישה, מקצוע מעניין דינאמי ועם כושר השתכרות מעולה, נדל"ן יכול להיות נישה נהדרת. תוכלו ללמוד מקצוע שמאפשר לכם לעבוד כמתווכים, כחוק. לימודי תיווך  מכינים אתכם לבחינה של משרד המשפטים. לאחר מכן תוכלו להתחיל לפרסם את עצמכם ולשווק נכסים ולעזור לאנשים שמחפשים דירות ובתים. המקצוע הזה לא פועל בשעות של 9 עד 5, אבל הוא מעניק חופש לנהל את הזמן של עצמכם. שכרם של מתווכים מבוסס על דמי תיווך וכל עיסקה שסוגרים, מניבה הכנסה מאוד נאה ומשתלמת.

 

יעוץ משכנתאות

 

מקצוע חופשי נוסף אך שונה שמשאיר אתכם בתחום הנדל"ן קשור למשכנתאות. הידעתם, משכנתא ממוצעת בישראל מגיע כיום למעל 900 אלף ₪! אפילו אחרי עליות הריבית, הציבור זקוק למשכנתאות והרבה. והציבור גם זקוק לייעוץ אובייקטיבי, שיכול לעזור לחסוך הרבה מאוד כסף. יועצי משכנתאות שסיימו בהצלחה קורס, יכולים לפתוח משרד מהבית ולנהל חלק מהעבודה אפילו מרחוק. מי שטוב, בונה לעצמו שם ולקוחות מגיעים בשיטת "חבר מביא חבר". אפשר להתקדם בעזרת אתר מקצועי. התפקיד מעניין, מגוון, בעל חשיבות חברתית וכמובן – פוטנציאל ההשתכרות רחב.

 

ייעוץ מס

 

עסקים קטנים, עצמאים, פרילנסרים, כולם זקוקים בקביעות לשירותי ייעוץ מס. גם ציבור השכירים זקוק לשירותי ייעוץ בנושאים כמו החזרי מס או תיאומי מס, הכנת דוח שנתי וכדומה. קורס ייעוץ מס הוא ארוך יחסית, אבל הוא מקנה מקצוע יוקרתי ומבוקש ביותר. ניתן לעבוד כעצמאים לכל דבר, או להשתלב במשרדים גדולים לצורך צבירת ניסיון מקצועי.

 

פרסום ושיווק

 

יועצי פרסום ושיווק עם דגש על שיווק דיגיטילי, מבוקשים מאוד. עצמאים, בעלי אתרים, יזמים, מותגים, כולם צרכים לשווק את עצמם בצורה כזאת או אחרת. קורסים בפרסום או בשיווק דיגיטלי יאפשרו לכם להשתלב בתפקיד מאתגר, מעניין, מגוון ומשתנה. אפשר להתפתח בתחום ומה שחשוב לא פחות – אפשר לעבוד מהבית, בשיטת העבודה מרחוק. רוב הפרויקטים מאפשרים ניהול טכנולוגי ורק מפעם לפעם, מגיעים לפגישה עם לקוחות.

 

יזמות דיגיטלית

 

קורס ביזמות דיגיטלית גם הוא יכול לאפשר לכם לעבוד מהבית במושב. במקרה הזה, המקצוע יתאים גם למי שפחות מעוניין בקשר שוטף עם לקוחות. יזמות דיגיטלית מאפשרת להתפתח מבחינה אישית ומקצועית, על ידי רכישה או פיתוח של נכסים דיגיטליים. הדוגמא המובהקת היא כמובן חנות דיגיטלית שמהווה נכס רווחי כאשר זה מנוהל נכון. אך יש שורה שלימה של נכסים אפשריים כגון ערוצי תוכן, קורסים דיגיטליים למנויים ועוד.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים