השימושים השונים של חיפוי זכוכית מחוסמת לצרכי חקלאות

אם יש לכם משק חקלאי, זה הזמן לחשוב על חיפוי זכוכית שיכולה לעזור לכם בצורות שונות. אנחנו ניתן לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת להבין כיצד גם בעולם החקלאות משתמשים בחיפוי זכוכית 

במהלך השנים חיפשו חקלאים ובעלי משקים חקלאים, דרכים שנות, מצד אחד להטיב עם הצמחים השונים ומצד שני להטיב עם הסביבה. מאחר ושני הדברים הולכים ביחד ולא יכולים להתפצל זה מזה, אז הניסיונות לחפש אלמנטים שונים שיכולים להטיב לא נפסקו. אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לסביבה וגם לצמחים היא באמצעות חיפוי זכוכית מחוסמת.

 

 

הרעיון של חיפוי זכוכית מחוסמת בתחום של חקלאות מתאימה בכמה היבטים שונים, על מנת להבין אותם וכיצד הזכוכית משתלבת בהם,יש להבין כיצד מייצרים זכוכית מחוסמת ומה הופך אותה למה שהיא. זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעוברת תהליך חימום וקירור קיצונים, לרוב מתקינים אותה לבד או בין שתי זכוכיות אחרות, רגילות כך מצליחים גם לבודד וגם להקשיח אותם. זכוכית מחוסמת נחשבת לבטוחה יותר מה שבא לידי ביטוי גם באופן בו היא נשברת, שכן לא בהכרח היא נשברת לרסיסים כאשר היא מתנפצת וגם אם כן, היא לא נשברת עם קצוות חדות, אלא בצורה מעט שונה מה שופך אותה בטיחותי יותר.

 

 

כיצד חיפוי זכוכית מחוסמת משתלבת בחקלאות

 

 

החיפוי משתלב במספר צורות במשקים חקלאים ובכלל בתחום של חקלאות. למשל, כאשר בונים את המשק עצמו, חממות וכדומה, ניתן להתקין חיפוי זכוכית מחוסמת, שיאפשרו לשמש לחדור דרכה, כך הצמחים ייהנו משמש במשך כל ימות השנה, ויהיה ניתן להשתמש באנרגיה שלה במקום באנרגיות שצורכות חשמל. השימוש בחיפוי זכוכית מאפשר חסכון עצום בחשמל, דבר שהוא מאוד חיוני עבור משקים חקלאיים, בעיקר כשמדובר בחקלאים פרטיים שאין מאחוריהם גב כלכלי.

 

 

חיפוי זכוכית מחוסמת מתאימה גם למשקים או לחוות חקלאיות, כשיש רצון להתקין זכוכית חזקה. כמו שאמרנו זכוכית מחוסמת היא הרבה יותר חזקה ובטיחותית מזכוכית רגילה. תהליך החימום שהיא עוברת מחזק אותה פי 3 עד 5 יותר מאשר זכוכית רגילה. אם תוסיפו לכך את העובדה שגם זול מאוד לייצר אותה, ביחס למה שהיא נותנת, אז אין פלא שהיא הפכה מאוד פופולארית, גם בקר חקלאים. הם משתמשים בהם לחיפוי חממות, מתחמים אחרים, מעקות, קירות, גרמי מדרגות ועוד. כמו כן השימוש בחיפוי זכוכית מתאים למתקנים סולאריים שמותקנים לא אחת בחוות חקלאיות, כחלק מניסיון לחסוך בעלויות חשמל. הציפויים של זכוכית מחוסמת מאפשרת לנו ליהנות לא רק מהאור של השמש ובכך גם להימנע משימוש יתר בחשמל אלא להיפך, היא גם מאפשרת לנו להימנע מפני קרינה חזקה מדי של השמש, ומונעת התחממות יתר בחדר ובכל מקום בו החיפוי מותקן.

 

 

כמו כן, שימוש בחיפוי זכוכית מחוסמת מתאים מאוד למי שמעוניין בבידוד, עם זה מרעשים ועם זה מקור או חום. הזכוכית בתוך תהליך הייצור שהיא עברה מאפשרת לנו ליהנות מאותו בידוד מתבקש.

 

כאן המקום להדגיש, השימוש בחיפוי זכוכית מחוסמת, צריך להיעשות כאשר תהליך ההתקנה נעשה על ידי איש מקצוע או חברה בעלת שם בתחום חיפוי הזכוכית כמו שבירו גלאס ולא על ידי כל אחד. את הזכוכית יש לרכוש בחנות מורשית, בה ניתן לקבל את הגבהים והאורכים המתאימים למה שאנחנו מחפשים, ולאחר מכן יש לבצע את ההתקנה. מן הסתם התהליך לוקח זמן, אך ברגע שקורה, אין שום בעיה להתקין את הזכוכית וליהנות מכל היתרונות שיש בה. אנחנו מזמינים גם אתכם ליהנות מחיפוי זכוכית מחוסמת לבית או למשק החקלאי שלכם. 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים