באילו מושבים ניתן למצוא בנייה של גינדי?

השם גינדי הפך כבר בשנות ה -70 של המאה העשרים לכמעט שם נרדף לבנייה ובאופן כללי ליזמות נדל " ן חדשנית...

השם גינדי הפך כבר בשנות ה-70 של המאה העשרים לכמעט שם נרדף לבנייה ובאופן כללי ליזמות נדל"ן חדשנית. תחילה היה זה אברהם, לאחר מכן הצטרפו אליו אחיו יגאל ומשה, ובמאה ה-21 בונים בכל רחבי הארץ בני הדור השני של המשפחה המפורסמת, ובעיקר מנור, בנו של משה, ושני גיסיו אייל פרידמן ואורי לוי.

אמנם במושבים הרבים הפזורים לאורכה ולרוחבה של ישראל הגינדים עדיין לא בנו, שכן החברה מתמקדת בפרויקטים גדולים של מאות יחידות דיור או נדל"ן מסחרי רחב היקף - בנייה שמטבע הדברים אינה מתאימה לאופי הכפרי השליו שמאפיין את החיים במושב - אולם במקומות רבים אחרים ניתן למצוא פרויקטים מרשימים במיוחד של החברה המובילה.

מזרח נתניה

במזרחה של נתניה, באזור שקרוב אל מושבים רבים ובהם אביחיל, כפר חיים, כפר ויתקין, בית יצחק והדר עם, הקימה גינדי השקעות שני מתחמי מגורים שהפכו לסיפור הצלחה מרשים במיוחד.

הראשון היה "צמרות" שבו 78 דירות 4 חדרים, 5 חדרים, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ודירות גן וכולן בסטנדרט גבוה במיוחד.

הפרויקט השני, שהחל להיבנות לאור הצלחת "צמרות", הוא "פירסט קרית השרון". מדובר במתחם ייחודי שכולל 3 מבנים מדורגים בני 9 קומות כ"א. התכנון הייחודי של המבנים מבטיח מרפסת ענקית לכל דירה ובעצם הופך את כל יחידות הדיור למיני פנטהאוזים ופנטהאוזים שמעניקים איכות חיים גבוהה במיוחד לדיירים.

רמלה

הרחבת גבולותיו של גוש דן שגם כך מתאפיין בצפיפות גבוהה היא אינטרס לאומי וחברתי ממדרגה ראשונה, ועוד פרויקט שתורם לכך את חלקו הוא "גינדי סיטי רמלה".

הפרויקט ממוקם בלב רמלה, בפינת הרחובות שמשון הגיבור ודוד רזיאל, במיקום אופטימלי המאפשר הגעה נוחה לכל מקום במרכז הארץ בזכות שיפור דרכי הגישה לשכונה וקרבתה לכביש 431 וכן המרחק הקצר בין המתחם שהוקם לבין תחנת הרכבת של רמלה.

הפרויקט עצמו מורכב ממתחם מגורים סגור, קניון מפואר וקאנטרי קלאב משוכלל.

גבעת שמואל

הבנייה למטרות מסחר של החברה שינתה גם את פניה של גבעת שמואל, ואפשרה לתושביה כמו גם לכל תושבי בקעת אונו ליהנות ממגוון חוויות שופינג ברמה אחרת לגמרי.

אופציה אחת מספק קניון הבקעה שבנתה החברה, ואופציה שנייה מוצעת ב- gindi boutique center - שדרה המהווה המשך ישיר לקניון וכוללת חנויות איכותיות שנבחרו בקפידה.

חולון

עוד פרויקט בנייה בולט של גינדי השקעות ניתן למצוא בשכונת קרית רבין אשר בחלקה הדרום מערבי של חולון.

פרויקט זה כולל 6 מגדלי יוקרה ובהם בסך הכל קרוב ל-370 דירות שזכו למפרט מרשים במיוחד, ובנוסף שטח ציבורי מטופח להפליא עם כרי דשא מרווחים ומתקני שעשועים לשמחת הילדים. תכנון המתחם הופקד בידי אנשי המקצוע של משרד "כנען שנהב" והפך לדוגמה לתכנון למופת אשר מציב במקום הראשון את נוחות הדיירים ובין השאר אין קירות משותפים בין הדירות כך שכל הדיירים זוכים לפרטיות מוחלטת ולבידוד אקוסטי מיטבי.

גינדי תל אביב - פרויקט הדגל

פרויקט הדגל של החברה הוא גינדי תל אביב שמוקם על שטח של 55 דונם במרכז ת"א, במקום בו שכן בעבר השוק הסיטונאי.

המתחם יכלול 11 מבנים בני 14 קומות ובהם בסך הכל קרוב ל-800 דירות מגורים, עוד 4 מגדלים שבכל אחד מהם 48 קומות וקרוב ל-400 דירות, פארק יפהפה ובליבו אגם מלבב, מתחם חינוך עם בית ספר יסודי ו-9 גני ילדים בסטנדרט בנייה מתקדם במיוחד, קניון שיציע בעיקר חנויות בוטיק, מרכז ספורט בן 3 קומות ומתחם תרבות.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים