העברת דירה מהמושב - על היתרונות והחסרונות שבין מעבר ממושב לעיר ולהפך

החלטתם לעבור לגור מהמושב שלכם לעיר? מדובר בהחלטה לא קלה וחשוב לקחת בחשבון את כל מה שמשתמע מכך, אבל אם כבר עשיתם את הבחירה הסופית, קראו כאן איך עושים את המעבר הזה בצורה חלקה!

החיים השקטים במושב או החיים התוססים בעיר? האמת שלשאלה הזו אין פתרון בית ספר, כלומר אין נכון ולא נכון ולכל אחד ואחת מאיתנו מתאימים חיים אחרים וכל אחד ואחת מאיתנו זקוקים לאורח חיים שונה. כמובן שלעובדה היכן גדלתם והיכן גדלו הוריכם יכולה להיות השפעה מכרעת על צורת המחשבה שלכם בנושא הזה אבל מצד שני גם בהחלט ניתן לקבוע שהדעות שלנו משתלנות בהתאם לצרכים הפרטיים שלנו ולא בהכרח מה שנכון להורים שלנו יהיה נכון גם עבורנו. מבולבלים? גם אנחנו, בואו נעשה לעשות בכל זאת ולנסות למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבור כל אחד ואחת.

 

היתרונות של להתגורר במושב


המושב הוא מקום נפלא, הוא שלו ושקט ואנחנו מכירים את כולם ויכולים להרגיש מוגנים ובטוחים שתמיד יש לנו על לסמוך בשעת צרה. בנוסף להון האנושי שיש לרוב במושבים אנחנו יכולים ליהנות גם מטבע בשיא תפארתו, משקים, יערות ומדשאות ללא גבול וליהנות מטיולים מהנים כמעט מתי שנרצה. כמובן שבמושבים גם ישנה ערבות הדדית משותפת וכך למעשה כל מי שגר במושב יכול ליהנות גם מעזרה וסיוע כמעט בכל דבר. כמובן שבמושב גם נוכל ליהנות מבית פרטי ושטח פרטי שהוא רק שלנו וכך למעשה אנחנו יכולים לחיות את חיינו בבית בדיוק כפי שאנחנו רוצים מבלי להרגיש עצורים או מחויבים להחלטות משותפות כאלו ואחרות כמו שיש בבנייני מגורים בעיר.

 

היתרונות של להתגורר בעיר


בעיר אנחנו אומנם פחות מרגישים את החברויות האמיתיות או הגורל המשותף לכולם אבל בעיר אנחנו יכולים להיות מי שאנחנו ומה שאנחנו מבלי לתת דין וחשבון או להרגיש מחויבים לאנשים שמסביבנו. אנשים שבוחרים להתגורר בעיר לא מוכנים לוותר על הבילויים והחנויות שפתוחות 24 שעות ויש כאלו שזה בהחלט מתאים מאוד לאורח החיים שלהם. מעבר דירה למרכז הארץ או לערים הגדולות זו תופעה שכיחה בשנים האחרונות בישראל ובהחלט אפשר לומר שלא מעט אנשים ומשפחות מוכנים לוותר על השקט והשלווה בתמורה לאורח חיים רועש ותוסס יותר. אחת הטענות המרכזיות היא שבערים, ובעיקר בערים הגדולות האופציות מבחינת הפעילויות החברתיות, מרכזי הלימוד וכמובן מקומות העבודה עולות באופן משמעותי ולכן זה עדיף על המגורים במושב, בעיקר אם מדובר במושב מרוחק מאזור תל אביב והמרכז.

 

האנשים שמצאו את הפתרון המושלם

 

אז כאמור לעיר יש את היתרונות שלה ולמושב יש את היתרונות שלו אבל יש כאלו שמצליחים ליהנות מכל העולמות ולשלב את כל היתרונות יחדיו. מושב שנמצא במרכז הארץ וקרוב לעיר גדולה או מספר ערים גדולות הוא פתרון מצוין עבור אלו שגם רוצים ליהנות מהשקט והשלווה שמספק המושב אבל גם לא לוותר על הבילויים והאופציות הרבות שנמצאים בעיר. כמובן שרוב המושבים שנמצאים באזור מרכז הארץ יקרים יותר לרוב מאשר מושבים מרוחקים יותר בצפון או בדרום אבל אלו שיכולים להרשות לעצמם את התענוג הזה מבחינה כספית בהחלט יכולים להעיד שהם נהנים מכל העולמות.

בזמן שיש כאלו שמוכנים לעשות את הצעד המשמעותי ולשנות את חייהם וחיי משפחתם, יש אחרים שפשוט מעדיפים להישאר במוכר והטוב מבלי לנסות ולשנות. אלו שכן מוכנים לעשות את השינוי זקוקים לשירות הובלות דירה ולמרות שמדובר על פניו במשהו פשוט יחסית לא תמיד קל למצוא את חברת ההובלות המתאימה שתעשה את העבודה המושלמת עבורנו. הובלת דירה עם אריזה הוא שירות שהרבה מאוד חברות ברחבי הארץ מספקות לנו, המטרה שלנו היא לבחור את חברת ההובלות המקצועית, האמינה וכמובן הזולה ביותר.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים