גיוס אשראי לעסקים קטנים במושבים בפריפריה

איך מגייסים אשראי בשביל עסקים קטנים שנמצאים במושבים מרוחקים מהערים המרכזיות?

עצמאיים ובעלי עסקים קטנים וחדשים המתגוררים במושבים ויישובים קטנים יחסית בפריפריה, פועלים פעמים רבות תחת תנאים המפלים אותם לרעה בהשוואה למקביליהם במרכז ובערים גדולות. באופן כללי ובתחומים רבים ושונים בחיים התנאים להם זוכים תושבי המושבים והיישובים הקטנים בפריפריה פחות טובים מאשר התנאים בערים גדולות ובמרכז הארץ, אך בתחום העסקים הקטנים התמונה אף קיצונית יותר. דוגמה טובה לכך היא תחום גיוס האשראי לעסקים קטנים. מדוע התנאים להם זוכים בני המושבים ועצמאיים מהפריפריה פחות טובים בהקשר זה ומה ניתן לעשות על מנת להתנהל בצורה אפקטיבית תחת מצב זה?

 

הבדל בתשתיות ואחוזי הצלחה נמוכים יותר

 

חלק מהסיבה לכך שקשה יותר לעסקים קטנים בפריפריה ובמושבים ויישובים קטנים להצליח הוא ההבדל בתשתיות שונות בין הפריפריה לבין המרכז והערים הגדולות. הבדל זה ניכר במגוון סוגים שונים של תשתיות, החל מתשתיות מוחשיות ו"פיסיות" דוגמת מערכות תחבורה אשר פחות יעילות ומפותחות בפריפריה ועד לתשתיות פיננסיות ועוד. בפריפריה ובאזורים של מושבים קטנים ומרוחקים ניתן למצוא פחות בנקים וגופי מימון, פחות פעילות עסקית וכלכלית ולכן גם קושי גדול יותר בהתנהלות פיננסית גמישה, מהסוג הנחוץ כל כך עבור עסק קטן.

 

ואכן, עסקים קטנים וחדשים רבים המוקמים בפריפריה פושטים את הרגל ואינם מצליחים לצלוח את שנות הפעילות הראשונות. מדובר בסוגיה מוכרת וותיקה לה נחשפים תושבי הפריפריה מזה עשרות שנים בישראל, והדיון הציבורי על כך עדיין מתנהל, למרות שאינו זוכה לתשומת הלב המלאה לה הוא ראוי, לפחות מנקודת המבט של אנשי הפריפריה.

 

העלאת הסיכוי לגיוס אשראי באמצעות יועץ פיננסי מקצועי

 

עד שהמצב ישתנה באופן יסודי באמצעות השקעה ממשלתית נרחבת ומעמיקה, על אנשי הפריפריה ובעלי העסקים הקטנים והיזמים להמשיך ולהתנהל תחת המצב הקיים. למרבה המזל, קיימות דרכים שונות בהן ניתן להתמודד עם המצב, או לפחות עם חלק מהסימפטומים הנובעים ממנו.

 

אחת הדרכים המובהקות אשר סייעה ללא מעט יזמים מתחילים ובעלי עסקים קטנים בפריפריה בישראל היא גיוס אשראי מהבנקים באמצעות יועץ פיננסי מקצועי, המתמחה בדיוק בתחומים אלו. על ידי הכנה מקדימה מקצועית ומסודרת, הכוללת למשל בנייה של תכנית עסקית ותקציב מסודר, הסדרה של תזרים המזומנים הצפוי לעסק החדש ומספר פעולות בסיסיות וחשובות נוספות, ניתן להגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל תשובה חיובית מהבנק ולהצליח ולגייס אשראי במידה מספקת על מנת לתת לעסק החדש סיכויי הישרדות והצלחה טובים. הדבר נכון גם עבור עסקים קיימים אשר נקלעו לקשיים, בין היתר עקב מיקומם הפריפריאלי, ומעוניינים לגייס אשראי במטרה להזרים חמצן לעסק ולהצליח לצאת מהבוץ הכלכלי אליו נקלע.

 

דרך פעולה זו נכונה ומומלצת עבור כל עסק המעוניין לגייס אשראי ונתקל בקשיים, בין אם הוא ממוקם בפריפריה ובין אם לא. אך במקרה של עסקים במושבים והיישובים הפריפריאליים הקטנים של ישראל, הצורך בגיוס אשראי באופן מקצועי ומושכל חשוב שבעתיים.

 

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים