ביטוח חיים למי שגר במושב – למה כל אחד מאיתנו צריך את זה

קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד על היתרונות של ביטוח חיים, עבור תושבי מושבים ולא רק

כשאנחנו צעירים, יפים ובריאים, אנחנו לא נוהגים לחשוב על העתיד, אנחנו לא מתייחסים לעובדה שביום מן הימים, יש סיכוי גדול שאנחנו כבר לא נהיה במצב הזה, אנחנו כבר לא נהיה בריאים מספיק בשביל לעבוד כפי שאנחנו רגילים, יש סיכוי סביר שאנחנו לא נוכל לעבוד בכלל.

 

במצב כזה, אנחנו נצטרך למצוא מקורות הכנסה על מנת לפרנס את בני משפחתנו ואותנו. מאחר וסביר להניח, שלא כל אחד מאיתנו יכול לחסוך כסף מהמשכורת שהוא מרוויח, ומאחר ובתור אנשים צעירים, כפי שציינו, אנחנו לא תמיד חושבים לטווח ארוך, אז יש סיכוי גדול שאנחנו לא פתחנו תוכנית חסכון שנוכל להשתמש בה בתור מקור הכנסה על מנת לפרנס את בני משפחתנו ואותנו.

 

ביטוח חיים אמור לענות על הצרכים האלה במידה ונזדקק לכך. כלומר, אנחנו יכולים וצריכים כבר בגיל צעיר לעשות ביטוח, אשר בעזרת תשלום קבוע אותו נשלם מדי חודש לחברת הביטוח שלנו, נוכל להבטיח שאם חס וחלילה יקרה לנו משהו בעתיד, הרי שנוכל לפרנס את בני משפחתנו ואותנו דרך אותו ביטוח.

 

המשמעות של ביטוח חיים היא מאוד פשוטה, מדובר על פוליסה בה ניתן להשתמש אם חס וחלילה אנחנו מסתלקים מהעולם, הופכים חולים או פצועים ומאבדים את כושר העבודה שלנו. הפוליסה קובעת מתי וכיצד יהיה ניתן לקבל את הכסף, האם יהיה זה בתשלום אחד או בהכנסה חודשית קבועה ובאיזה אופן. צריך לומר, מי שאמור לקבל את הכסף, אלה האנשים שאנחנו מציינים כמוטבים בפוליסה, בדרך כלל מדובר על בן או בת זוג וכן על הילדים שלנו.

 

מדוע כל אחד צריך לעשות ביטוח חיים?

 

אין זה משנה במה אנחנו עוסקים, בין אם זה בחקלאות, בין אם זה בראיית חשבון, עריכת דין או כל מקצוע אחר, תמיד קיים סיכוי שאנחנו נאבד את כושר העבודה שלנו, כלומר לא נוכל עוד לעסוק במקצוע בו אנחנו נוהגים לעבוד ואז לא נוכל להתפרנס. מן הסתם, קיים סיכוי שאנחנו נסתלק מהעולם ונשאיר את בני המשפחה שלנו ללא מקור הכנסה. על מנת שנוכל לדאוג לעתידם, כל אחד מאיתנו צריך לעשות ביטוח חיים.

 

ביטוח זה גם אמור לעזור לנו, שכן אם אנחנו מאבדים את כושר העבודה שלנו כתוצאה מפציעה או מחלה, סיכוי סביר שאנחנו נצטרך לעבור טיפולים רפואיים, לקנות תרופות או עזרים שונים וכדומה. מדובר על הוצאה כספית עצומה. לא לכל אחד מאיתנו יש את הסכומים שצריך בשביל לממן הוצאה כזו. דרך ביטוח חיים אפשר לקבל, כאמור, הכנסה חודשית קבועה אשר תאפשר לממן את הטיפולים וכל מה שנלווה להם.

 

לפני סיום חשוב להבהיר, הסכום שאנחנו נקבל איננו עומד אחד לאחד על פי המשכורת שאנחנו מרוויחים כיום, אלא באופן יחסי בהתאם למה שאנחנו משלמים בפוליסה וכן ביחס לתנאים נוספים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים