העסק שהקמתם במושב צריך שיפור עיצובי? כך תעשו את זה!

קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך לגרום לעסק שאתם מנהלים מביתכם במושב לתפוס את העין של הקהל יעד שלו.

ויזואליות נכונה היא אחד מן המרכיבים החשובים ביותר בקידום מכירות. בחירת מעצבת שתצליח להעביר את מה שאתם רוצים שהעסק שלכם ישדר ללקוחות, חייבת להיעשות בקפידה ולאחר שבדקתם היטב את תיק העבודות של אשת המקצוע. ניסיון, כמובן, הינו חלק חשוב מתהליך הבחירה, אך יותר מכך חשובה התחושה הפנימית שתיווצר אצלכם, לגבי היכולת של המעצבת להביע את החזון העסקי שאליו אתם מכוונים, לכדי גרפיקה מתאימה.

 

החשיבות של גרפיקה בקידום מכירות

 

מעצבת גרפית תפקידה, במילים פשוטות, להביא את העסק שלכם לידי ביטוי באופן הקולע ביותר למטרה, באמצעות גרפיקה המשדרת ללקוח את האווירה של העסק, עוד הרבה לפני שהוא נכנס בשעריו – או לחילופין, גלש באתר האינטרנט שבניתם. לוגו שקל לזהותו, הנקלט במהירות במוחו של הלקוח הפוטנציאלי – יכול להוות מקדם מכירות אפקטיבי הרבה יותר מאשר איש שטח המגייס לקוחות באופן פיזי. כאשר המסר שלכם אוטומטית עולה בראשם של מי שמזהה את הלוגו, יש לכם יתרון ברור במגרש המכירות הכי גדול שקיים היום – האינטרנט. בחירת מעצבת שתצליח לאפיין את העסק מבחינה גרפית באופן שאתם רוצים, תסייע בסופו של דבר גם ללקוח למצוא אתכם בקלות.

 

כיצד מוצאים מעצבים גרפיים איכותיים?

 

אתרי אינטרנט מושקעים עם גלריית עבודות מרשימה, הם באופן טבעי הדבר שמאפיין יותר מכל את המעצבים הטובים באמת. תוכלו לבצע סינון ראשוני תוך שאתם משוטטים בין אתרים של מעצבות, ורק אז להחליט אל מי לפנות על מנת לקבל הצעת מחיר. ברשתות החברתיות תוכלו לנסות ולמצוא המלצות אובייקטיביות על נשות מקצוע רלוונטיות, ולקרוא על חווית השירות של לקוחותיה של המעצבת הפוטנציאלית מבחינתכם, וכך "להרגיש את השטח" מראש.

 

מה חשוב לקבוע מראש עם המעצבת, כבר בתחילת תהליך העבודה המשותף?

 

בחירת מעצבת שתקבל מכם את האחריות על הנראות של העסק, בין אם בעולם הפיזי באמצעות פלאיירים, כרטיסי ביקור ומוצרים דומים שתעצב עבורכם, ובין אם בתכנון הגרפיקה באתר אינטרנט שאתם מקימים, צריכה להיעשות כמובן לאחר שבחנתם את העבודות הקודמות שלה, קלטתם את הסגנון והוא מצא חן בעיניכם. עם זאת, ישנם לא מעט דברים שכלל לא קשורים לכישרונה של המעצבת, ואותם תצטרכו לקחת בחשבון לפני שתהליך העבודה יתחיל בפועל. הטיפ החשוב ביותר, הוא החלטה של שני הצדדים על קביעת תנאי עבודה מוסכמים וברורים, ועיגונם בכתב:

 

קבעו תכנית עבודה שתכלול את לוח הזמנים המשוער לסיום הפרויקט, וכתבו בהסכם כל דבר שיש לו חשיבות בעיניכם, כולל כמות סקיצות אפשרית, מפתח השכר (האם פר פרויקט? פר שעה?), וכן פיצוי במידה והפרויקט יופסק באמצע על ידי אחד מן הצדדים. לאורך כל התהליך של בחירת מעצבת ועבודה מולה, זכרו כי הכימיה הבינאישית ביניכם מהווה גורם חשוב להצלחת הפרויקט וסיומו לשביעות רצונכם, לכן הקפידו לשמור על התנהלות נעימה. תנו לניסיונה של המעצבת וליצירתיות שבה לבוא לידי ביטוי, והיו פתוחים לרעיונות חדשים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים