יש לכם מעבדת סלולר במושב? גשו אליה עם אייפון X שלכם לבדוק אותו

המאמר הבא מיועד לאותם תושבי מושבים שתמיד שואפים להשתמש בסמארטפונים החדשים ביותר בשוק. במידה ויש לכם כבר אייפו X ונתקלתם בבעיה איתו, קראו כאן!

מאז שיצא האייפון הראשון בשנת 2007, חברת אפל המשיכה לייצר גרסאות נוספות של המכשיר. כיום אייפון X מהווה את הדגם הנחשב לחדשני ביותר של החברה, אך על אף ההסכמה הגורפת על היותו חלק מצעד משמעותי קדימה מהבחינה הטכנולוגית, רבים מהלקוחות מתלוננים על תקלה במענה לשיחות המתקבלות במכשיר, שהופכות את השימוש השוטף בו למסורבל. אם גם אתם סובלים מתקלות במכשיר ויש לכם מעבדת סלולר במושב או בקרבת מקום - גשו לבדוק אותו בהקדם. יכול מאוד להיות שזה תקלה פרטנית שאינה קשורה בהכרח לבעיות הנ"ל וניתן להתגבר עליה.

 

האם יצרני אייפון X לקחו אחריות על התקלה?

 

באופן טבעי, התקלה במכשיר מהדגם החדש והתלונות של הלקוחות לגביו, הפכו לוויראליים ברשת. הצורך הדחוף והעיקרי של חלק מן הרוכשים היה לגשת במהירות אל מעבדת סלולר ולבדוק האם מדובר בבעיה פרטית במכשיר הספציפי שהם רכשו, וכאשר התגלה כי התקלה נפוצה עד מאוד – נוצרה אי נוחות נרחבת, שלא לומר מירמור גדול למדי בקרב לקוחותיה הנאמנים של חברת אפל, אשר רבים מהם אף איימו לנטוש את החברה הוותיקה ולעבור למתחרה הגדולה שלה, סמסונג.

 

אפל, מבחינתה, ניסתה בתחילה למוסס את העניין התקשורתי בנושא בכך שפרסמה הודעה על עדכון גרסה שאמור היה להביא לפתרון לבעיה. אולם משנתגלה כי גם הגרסה החדשה ואף זו שאחריה לא סייעו בעניין המענה לשיחות, הודתה אפל כי ייתכן וכלל לא מדובר בתקלה בתוכנה אלא בחומרה, כלומר ברכיבים הפיזיים של המכשיר.

 

על פי רוב נהוג לשייך "מושבים" לתחום של חקלאות או עבודת כפיים ופחות לתחומים של טכנולוגיה, סמארטפונים ומעבדות סלולר. אבל זה לא סוד שהיום כמעט ואין מישהו (אפילו אם הוא קיבוצניק או מושבניק) שאין לו מכשיר נייד חכם. לכן גם במושבים הבינו שיש צורך אמיתי בחנות או מעבדה שתהיה בקרבת מקום עבור אותם חברי מושב בשביל שיכולו לתקן במהירות וקלות את הסמארטפון שלהם...

 

במה התבטאה התקלה במכשירי האייפון?

 

הלקוחות שקנו את הסלולרי החדש התלוננו, שכאשר מתקבלת שיחה חדשה במכשיר שלהם – הוא משמיע צלצול כנדרש, אך המסך מגיב באיחור ואיננו נדלק, אלא רק בחלוף מספר שניות. באופן כזה לא ניתן לענות בפועל ולקבל את השיחה, וחלק ניכר מהן פשוט נותרות ללא מענה.

 

עבור מי שמשתמש בצורה תדירה במכשיר או שהוא מהווה עבורו כלי עבודה – ומי בעצם לא, בימינו- המשמעות הייתה הרבה מעבר לאי נוחות. רבים מלקוחותיה של אפל הלינו על כך שהם פספסו עסקאות חשובות, נראו בעיני לקוחותיהם כלא רציניים ובכלל שהתקלה הזו שיבשה את חייהם. אייפון X על אף היוקרה שנלוותה אליו עם יציאתו לשוק, הפך לשם נרדף לסירבול וההשלכות של התקלה התבטאו בהיצמדות של לקוחות לדגמים הקודמים, או כאמור למעבר לסמסונג ולחברות מתחרות אחרות, שמכשיריהן אמנם נחשבות ליוקרתיות פחות אך המכשירים שהן מציעות "עושים מספיק טוב את העבודה".

 

האם כדאי לרכוש אייפון X על אף שכיחות התקלה במכשירים?

 

אוהדיה המושבעים של אפל וכן הרוכשים של הדגם החדש, בהחלט תמימי דעים לגבי היכולות הטכנולוגיות של המכשיר הזה, שעולה בכמה מונים על הדגמים הוותיקים. אפילו מול הדגם הקודם האחרון – הוא מציג יתרונות של ממש: מסך משודרג, מצלמה באיכות מופלאה וסוללה שמחזיקה יממה שלמה, הם רק חלק מהמחמאות שהאייפון הזה קיבל. מסיבה זו שווה לשקול את רכישת המכשיר על אף ה"סכנה" שתתרחש בו התקלה של המענה לשיחות, ובמקביל למצוא מעבדת תיקון איכותית לעת צרה, שתטפל במכשיר החדש שלכם במידה ובכל זאת יהיה צורך בכך.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים