תחומי עיסוק שמתאימים באופיים לתנאים ולאווירה שמספק המושב

האווירה הפסטורלית של המושב, הרחובות הצרים והצמחייה בכל מקום, מעניקה תנאים אופטימליים לפתיחת עסקים שונים ברחבי המושב .

 

עיסויים במושב


אחד העסקים המתאימים ביותר למושב הוא מעסה להקלה בכאב. מעסה בעל ידע מקצועי וניסיון רב מקצה חדר אחד בביתו עבור פתיחת קליניקה, הוא יוצר כניסה נפרדת כדי לשמור על הפרטיות של הלקוחות, רחבת כניסה שהיא אולם המתנה קטן וחדר טיפולים. עיקר מומחיותו היא טיפול בתחום של כאבי גב תחתון ובעיות גב כלליות .

 

מעסה להקלה בכאב בוחן את הבעיה של המטופל מתוך ההסברים שלו וביצוע בדיקה גופנית ראשונית. לאחר מכן הוא בוחר את סוג העיסוי המתאים ביותר לבעיה הרפואית של המטופל. אפשר לבצע עיסוי שוודי, תאילנדי, קלאסי או עיסוי רקמות .

 

על פי העיסוי, יחליט המטפל אם יש צורך בעיסויים נוספים ובאיזו תדירות .

 

חברי המושב ומי שגר בערים הסמוכות מגיעים למעסה להקלה בכאב כדי שיקל עליהם במקרים של פציעות הזקוקות לשיקום, דלקות תכופות בשרירים או במפרקים, בעיות שונות בגוף שנוצרו עקב טראומה או כאבים כרוניים. כל הנושאים הללו מורידים בצורה משמעותית את איכות החיים של המטופלים ולכן כל עיסוי וטיפול יוצר עבורם הבדל תהומי ושינוי מבורך .

 

האוכלוסייה המבוגרת הסובלת מבריחת סידן והידלדלות של השרירים היא זו הזקוקה במיוחד למעסה להקלה בכאב וקליניקה כה קרובה בתוך המושב היא יתרון משמעותי עבורם. במהלך העיסוי הוא משפר להם את זרימת הדם, מחזק את השרירים הרפויים ומפחית את הכאבים באזורים שונים בגוף .

 

הדפסת חולצות ומרץ' אחר

 

כיום יש יותר ביקוש מאיי פעם לשירותי הדפסה על חולצות, על תיקים, פאצ'ים ומרצ'נדייס אחר שעוזר לאמנים ולעסקים בתחומים רבים להפיץ את השם שלהם ולקדם מכירות של המוצרים שלהם. גם בצבא נהוג להדפיס חולצות קצרות, ארוכות ופליזים כל פעם שמסיימים טירונות או קורס. בתחום הזה תמיד יש לקוחות והעובדה שבמושב אפשר לפתוח עסק שמספק שירות כזה עם הוצאות שוטפות נמוכות בהרבה מאלה שיש בעיר היא יתרון שכדאי לתושבי המושבים לנצל.  

 

עסקים בתחום האינטרנט במושב

האינטרנט יצר הרבה מאד עסקים שלצורך הקמתם ותפעולם יש צורך בעיקר במחשב ובטלפון סלולרי. זו הסיבה שהרבה מאד אנשי מקצוע עובדים מביתם במושב .

 

הם מקצים לכך חדר עבודה, עובדים כמעט ללא הפרעות חיצוניות לאור האווירה הרגועה במושב ויכולים לקיים בבית גם פגישות עסקיות על פי הצורך .

אפשר למצוא בין העסקים במושב, מקדמי אתרים SEO בוני אתרי אינטרנט, כותבי תוכן, גרפיקאים ופרסומאים .

 

ניהול עסק עצמאי

 

מי שמכיר את דרך העבודה והוא בעל מוסר עבודה גבוהה, יכול להקים לעצמו עסק עצמאי, לפעול בתחום עיסוקו תוך ניהול האדמיניסטרציה הנחוצה, הפקת חשבוניות, קידום השיווק והמכירות, גיוס לקוחות חדשים וכל תפעול נוסף ככל שיידרש .

 

מספר המקצועות שאותם אפשר לנהל מהבית גדל מיום ליום בזכות האינטרנט והמערכות הממוחשבות. אפשר לראות בכל המושבים מטפלים אלטרנטיביים, מעסים, מעצבי פנים, אדריכלים, מהנדסים, משתלות, גבנים, מעצבי שיער, מעצבי אופנה ועוד. במושב אפשר למצוא גם הרבה מאד אמנים בתחומים שונים כמו ציירים ופסלים היוצרים יצירות אמנותיות ומוכרים אותן בגלריה הביתית .

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים