ריהוט כפרי: הרהיטים המושלמים לבית במושב

כל מה שרציתם לדעת על רהיטים בסגנון כפרי, להיכן הם מתאימים ומה חשוב לבדוק כשבוחרים אותם.

בשנים האחרונות הפך הסגנון הכפרי לבחירה מבוקשת ופופולרית בתחום עיצוב הפנים. יש אנשים שהולכים עם זה עד הסוף וכל פריט ופריט בביתם נבחר בקפידה כדי להתאים לסגנון הנבחר, ויש אנשים המסתפקים בשילוב אלמנטים מסוימים, כמו כסאות בסגנון כפרי. אין ספק שעבור בית פרטי במושב, הבחירה בריהוט כפרי הנה מעולה ומשתלבת היטב.

 

מה מאפיין את הרהיטים הכפריים?

 

רהיטים כפריים בדרך כלל יהיו עשויים מעץ בגוון טבעי כלשהו, לרוב מעץ אלון, אך גם ניתן לראות ריהוט כפרי מעץ בצבעים אטומים כמו לבן או שמנת משופשף. בנוסף לכך, הם בדרך כלל יהיו מסיבים ועבים עם שיופים המפיקים מראה כפרי לרהיטים. כיום הרהיטים הכפריים הפופולאריים ביותר הם בדרך כלל פינות אוכל, כיסאות ומטבחים (כלומר מטבחים בסגנון כפרי). במאמר זה נתמקד בעיקר בכיסאות כפריים ומה צריך לדעת לפני בחירתם.

 

היכן ניתן לשלב כסאות בסגנון כפרי?

 

כסאות כפריים ניתן לשלב בעיצוב פנים של בתים במושב, דירות מגורים ועסקים מסוגים שונים. כסאות אלו משתלבים היטב בעיצוב מטבחים ביתיים, לצד אי, דלפק או שולחן והם מבוקשים גם בעיצוב פינות אוכל וחדרי עבודה. כמו כן, כסאות בסגנון כפרי מתאימים גם לבתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים, חדרי ישיבות, מתחמי כנסים וחברות.

 

אלו סוגים של כסאות כפריים קיימים?

 

כאשר מדברים על כסאות בסגנון כפרי, בדרך כלל מתכוונים לדגמים העשויים מעץ. עם זאת, כסאות עץ זוהי קטגוריה רחבה המכילה מגוון סגנונות ודגמים, כולל דגמים פשוטים, בעלי עיטורים וגילופים, מרופדים וכיסאות בר גבוהים.

 

איך בוחרים כסאות עץ בסגנון כפרי?

 

יש דגמים רבים של כסאות השייכים למשפחת "הסגנון כפרי", אך כשאתם באים לבחור ביניהם, מומלץ להתייחס לארבעת המאפיינים הבאים: סוג העץ, מידותיו, גוונים ונוחות, ומיד נרחיב על כל אחד מהם.

 

סוג העץ

 

מבחינת סוג העץ, יש עצים הנחשבים ליוקרתיים יותר ופחות, אך ההבחנה אינה נוגעת רק למחיר אלא גם לאיכות הכיסא שניתן לייצר מכל זן. יש עצים המתאימים יותר לייצור רהיטים, מכיוון שהם בעלי עמידות גבוהה, חוזק ויציבות. ככל שהכיסא איכותי יותר, כך תוכלו להפיק ממנו תועלת רבה לאורך זמן. קחו בחשבון שיש רהיטים כפריים בהם העץ אינו חומר הגלם היחיד, ומשולבים בו גם חומרים נוספים כמו רטן, זכוכית, אלומיניום, פלסטיק וכן הלאה. במקרים כאלו בדקו לא רק את טיב העץ אלא את איכות הרהיט בכללותו.

 

אילו סוגי עץ משמשים לייצור כסאות או פינות אוכל? ראשית יש להבחין בין עץ טבעי לחומרים מעובדים כמו MDF. MDF הוא אמנם חומר זול יותר, אך יש הבדלים גם באיכות. אם החלטתם לקנות כיסאות מעץ טבעי, הזנים הבולטים הם אלון, ערמון, מייפל, בוק, טיק ומהגוני.

 

מידות הכיסא

 

מידותיו חשובות גם הן. כאן יש לקחת בחשבון את המקום בו אתם מתכננים להציב את הכיסאות ומספר היחידות שאתם מעוניינים לקנות. השתדלו להימנע מצפיפות יתר ועיצוב מסיבי שבא על חשבון רוחבו או צורת הרגליים ואל תשכחו לוודא שאתם קונים כיסאות בגובה המתאים בדיוק לפינת האוכל שלכם.

 

גוונים

 

המאפיין השלישי אלו הגוונים של הכיסאות. כיום אפשר למצוא דגמים בסגנון כפרי במראה אותנטי של עץ טבעי, תוך שמירה על הגוונים והטקסטורות הייחודיות לחומר גלם זה, ויש גם כיסאות צבועים בקשת רחבה של גוונים. בכל שנה יש גוונים שונים הנחשבים לאפנתיים, אך זכרו שמדובר בטרנדים ולכן בסופו של דבר בחרו בצבעים שמשתלבים היטב עם שאר הרהיטים בבית.

 

נוחות

 

המאפיין הרביעי והאחרון זו מידת הנוחות של הכיסא. דגמים בסגנון כפרי מהווים אמירה עיצובית ייחודית, אך האסתטיקה והמקוריות לא יכולים לבוא על חשבון הנוחות. שבו על הכיסאות, שנו זווית ישיבה, נסו להזיז את הכיסא ממקום למקום וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת.

 

במהלך ההשוואה בין רהיטים כפריים, בדקו גם את המחירים המוצעים לכם ואל תתפתו למחיר הנמוך ביותר. אפשר למצוא רהיטים במחירים סבירים, אך פער משמעותי יכול להעיד לשלילה על איכות ירודה של חומרי הגלם ותהליך הייצור.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים